Final temporada 2009

Per desgràcia, cal dir que ja s'ha acabat la temporada per algún participant del bicicleta tot terreny Amb un regust de sorra a la boca , hem despedeixo de la temporada 2009 satisfet, amb no tots els meus objectius complerts, però si els complerts amb millor nota de l'esperada.

Per desgràcia, diumenge vaig patir una caiguda per la torre del moro, on encara no sé com, vaig trencarme la clavícula. Crec que una imatge val més de 1000 paraules:


a més de la clavícula dreta, la mà esquerra també va sortir danyada amb una petita fisura al canell...

El problema de tot això, no va ser la magnitud de l'accident ni del dany, sinó la meva desubicació després de caure, i com donar explicacions de la meva situació als meus companys... la cosa s'em va escapar de les mans, i al final, bombers i tot, com un rescat de veritat:




Un cop amb calmans, la cosa cambia, igual que la meva cara:


Que no falti el retall de prensa:



Merci a tothom qui hem va ajudar i tothom qui dona ànims. Ara ja només hem queda recuperar-me al 100%. jeje

Salut

1 comentari: