Com molts ja sabeu, un component del blog aquesta setmana passada ha debutat en el món del ciclisme tot terreny de roda 700X35. L'esdeveniment és va donar a Sant Joan Despí, i degut a que aquestes últimes setmanes de no-pretemporada, pelotis, i menjar en exés, ha augmentat uns quants kilograms, ara s'el veu un home fort i robust, clarament denominat pistard:

photo: cara d'extrema concentració, amb molts de nervis per afrontar la sortida i una bona cursa.
De la carrera només cal dir que ha sigut una carrera amb bicicleta i que no s'ha pogut aixecar la roda.
El vent, era considerable, cosa que va decidir la carrera. El meu preparador, el mateix que hem va recomenar ingerir molts pelotis, també hem va indicar consells per fer una bona cursa en el meu debut:
- Si fa vent, no donis relleus, i si els rivals t'ho pregunten, respón que no ho fas perquè fa vent.
- Intenta no aixecar la roda.
- Si tens males sensacións, continúa.
- Recorda que la bici no té frens al manillar.
- Si fa vent i s'arrenquen les cintes que marquen el circuit, adelanta a tothom per el camí més curt.
I seguint aquests consells, vaig aconseguir finalitzar la cursa:
photo: un consell que no hem va donar el meu preparador, va ser que hi havien obstacles, i s'havia de baixar de la bici, cosa que a les primeres voltes hem va perjudicar.
photo: un moment d'error, on vaig exagerar la velocitat i no vaig escoltar els consells del trainer.
photo: F.G al podi recollint el trofeu aconseguit per un company del equip que va haver de marxar per motius personals i no es va poder quedar a finalitzar l'event.
El vent, era considerable, cosa que va decidir la carrera. El meu preparador, el mateix que hem va recomenar ingerir molts pelotis, també hem va indicar consells per fer una bona cursa en el meu debut:
- Si fa vent, no donis relleus, i si els rivals t'ho pregunten, respón que no ho fas perquè fa vent.
- Intenta no aixecar la roda.
- Si tens males sensacións, continúa.
- Recorda que la bici no té frens al manillar.
- Si fa vent i s'arrenquen les cintes que marquen el circuit, adelanta a tothom per el camí més curt.
I seguint aquests consells, vaig aconseguir finalitzar la cursa:

Dades de la cursa:
PPH: 0
BTPH: 0
SPH: 0
0.16% a.e.s
amb aquestes dades, tot indica una cursa neta.
Millor 4 que 2. Fins aviat
PPH: 0
BTPH: 0
SPH: 0
0.16% a.e.s
amb aquestes dades, tot indica una cursa neta.
Millor 4 que 2. Fins aviat
necessitem info sobre pph, btph, sph i a.e.s
ResponEliminagràcies.
cordialment la junta directiva.