Pujada a ST PERE!! i Finitura...

29.07.09
SANT ANTONI DE VILAMAJOR. Després d'uns dies sense actualitzar, estic assegut al sofà després d'uns dies totalment esgotadors, degut a tenir una atapeïda agenda. Sense ganes d'entrenar, i buscant motivació , avui per fi he pogut fer una sortideta a primera hora del matí, on he pogut gaudir amb la Scott Scale Rupture Concept d'una pujada a Sant Pere.



Photo: He esperat impacient, els primers rajos de sol.

Per primera vegada aquest any, he hagut de posar peu a terra per reomplir el bidó, ja que tot i la frescor del temps, he hagut d'enganyar el meu estomac per arribar perfectament a casa.

Photo: Tot i agafar el bidó gran, la dura pujada a Sant Pere ha passat factura, i he agut de reomplir.


La meva sorpresa ha sigut al arribar a casa, on després de més d'una setmana sense pujar a la bàscula i haver estat ingerint fora de casa tota la setmana, increïblement marcava només dos dígits.

Photo: feia mes de 12 anys, que no veia aquests dígits a la bàscula.

Al final, m'he conformat amb 4,23 min i 3,15 Km. Després, la meva imprescindible sessió de 7 horetes de curro.

DAVANT EL DUBTE, GaS!!

1 comentari:

  1. DEU MEU COMENTARI BASTANT INSUPERABLE!!!!

    TOT I QUE ANAREIS ES TAMBÈ UN DEU

    ARNAU.

    ResponElimina