El repte del dia (2)

27.07.09
SANT ANTONI DE VILAMAJOR.


Pues ja està, ja ho em fet, ha sigut realment dolorós ,torturador i bastant patetic per mi pero em arribat, em començat bastant ràpid per Sant Pere i tot alló, al pantà platillo i anar fent, la font seca, els bidons també, les boques i anar fent per aquella pista tant llarga pero no massa dura tampoc, ideal pel meu llauna vermella.
Respecte al rendiment jo estic realment malament i el Bart i el Q6 bé com sempre, al arribar a dalt unes vistes de la ostia, precioses, la cabanyeta feta pols del pastor, el turó, matagalls, tagamanent i tot el plà de la calma, a continuació em pujat el sui pel caminet de pedra tan maco, al cim unes ovelles molt maques també i baixem per les pedres del sui cap a la bassa de palestrins, un cop allà Q6 i jo reventem roda i no portem per reparar així que decidim passar la nit a dalt, em passat una mica de fred pero no em estat del tot malament juntets i units, pel matí ens ha recollit el pastor de la serra amb el seu flamant defender 110 7 places que per casualitat passava per allà, per acabar em esmorzat al vilama i uns petillas a ja sabem on.

3 comentaris:

  1. Ja serà menys!!! tothom sap que pujar al Sui es un passeig. I lo del rebentón de roda i quedar-se a dormir amb el Q6 al ras, suposo que no ha estat pitjor que la vegada que us veu quedar atrapats a la neu i veu estar a punt de menjar-vos al vostre amic Jordi per sobreviure...

    ResponElimina
  2. pue a mi me a impresionao! peo q te kaga! ave si me irmais un autografo!

    salu i sezion
    de ginasia i etiramientos!!
    aborigenada!

    ResponElimina
  3. por sierto zoy er luisma del frankfurt!

    ResponElimina